Meniu Uždaryti

Patarimai kaip rūpintis rankomis, kad išvengtumėte ankstyvųjų raukšlių

Jūsų veidas yra ne vienintelė kūno dalis, kuri pasiduoda senėjimo procesui. Rankos taip pat yra gana jautrios raukšlių atsiradimui. Tiesą sakant, jos netgi labiau linkusios į senėjimo procesą, nes nuolat susiduria su išoriniais senėjimo aspektais.

Taigi rankos apie mus daug pasako. Jų išvaizda yra svarbi, nes jų pagalba mes bendraujame su kitais žmonėmis: prisistatydami ar pasisveikindami. Rankas reikėtų prižiūrėti taip, kad kuo ilgiau išvengtumėte raukšlių. Tai padaryti galite remdamiesi pateiktais patarimais. 

1. Naudokite parafino kaukes rankoms ne rečiau kaip kartą per savaitę.

Šis gydymas padeda ne tik išvengti raukšlių, bet ir atsikratyti išsausėjimo. Tokio proceso metu yra užpildomos raukšlės ir palengvinamas dermos audinių atnaujinimas. Be to, parafino kaukės pagerina kraujotaką.

Sumaišykite puse puodelio parafino, šaukštelį baltojo molio, avižų miltus, 3 lašus levandų aliejaus ir 2 lašus pasirinkto eterinio aliejaus. Išlydykite parafiną ir įdėti kitus komponentus išskyrus aliejus. Juos dėkite kai nuimsite lydinį nuo ugnies. Leiskite mišiniui šiek tiek atvėsti prieš naudojimą. 

2. Visada drėkinkite rankas.

Dažnas rankų plovimas su muilu ir vandeniu labai išsausina mūsų rankas. Todėl drėkinamąsias priemones patartina visada nešiotis su savimi. Mūsų oda yra geriau gydoma ir regeneruojama kai palaiko tinkamą drėgmės lygį. 

Naudokite gaminius, kuriose yra ingredientų iš avių vilnos. Juose gausu keratino ir baltymų, kurie patenkina odos poreikius gaminant daugiau kolageno ir elastino. Tokiu būdu atstatomos jaunatviškos odos funkcijos. 

3. Naudojant cheminius valiklius dėvėkite gumines pirštines.

Saugokite savo odą nuo tiesioginio cheminių medžiagų poveikio, nes jos gali būti labai žalingas. Valant naudokite gumines pirštines taip apsaugosite savo rankas. Pirštinės taip pat padės išvengti per ilgo rankų mirkymo vandenyje. 

Jūs turite prižiūrėti savo rankas, tik taip išvengsite ankstyvųjų raukšlių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *